Entrada destacada

638 - Accés a tots els recursos de ciències adn-dna.net

Recursos adn-dna.net En la següent web trobaràs l'accés a tots els recursos de ciències de la naturalesa: adn-dna.net . ...

dissabte, 28 de febrer del 2015

427 - Els límits de la vida


Una novel·la intensa que explica el concepte de la vida
                                      
Sinopsis:
La Lara no ha fet els quinze i ja està de tornada de tot. Es debat entre la vida i la mort. Un brot de la seva malatia l'ha deixada a la UVI, sola, per passar una nit que pot ser decisiva. Però a la sala hi ha la Carme, una doctora que no havia vist mai, que comença a explicar-li una història apassionant: la història de la vida mateixa.

En el següent retall de premsa podem lleguir una entrevista als autors de la novel·la:



Altres recomanacions de llibres de divulgació científica  es poden consultar a l' aula virtual de ciències de la naturalessa adn-dna.net 2.7  en:




Categoria: VOCACIÓ CIENTÍFICA

Curs: VC03- Llibres de ciència



Els lectors del bloc adn-dna i els usuaris de l’aula virtual de ciències de la naturalesa adn-dna.net poden suggerir, en l’apartat de comentaris d’aquest post, aquells llibres que considerin puguin ser d’interès en el camp de la ciència i els lectors d'aquesta novel·la fer-ne la seva valoració.

En el lateral d'aquest blog hi ha l'enllaç per subscriure´s per email al blog adn-dna i també et pots subscriure al canal adn-dna.net a Youtube.  

Per participar a l'apartat de comentaris dels posts d'aquest blog adn-dna  cal seguir les instruccions indicades en el post 341. 

dijous, 12 de febrer del 2015

426 - Dia de Darwin - 2015

Charles Darwin (1809-1882)
Hoy se conmemora el aniversario del nacimiento de Charles Darwin , el 12 de febrero de 1809.
En el siguiente vídeo del canal adn-dna.net en YouTube se explica la biografía de Darwin y su teoría de la evolución.


En el aula virtual adn-dna.net 2.7 se pueden consultar otros recursos relacionados con la evolución de la vida en:


Categoria: BIOLOGIA
Curs B08 - Evolució biològica
Tema - 2 Evolució biològica
Tema - 4 Charles Darwin



Los lectores de los blogs: adn-dna, biologia i naturalesa , canal adn-dna.net a YouTube y los usuarios del aula virtual de ciencias de la naturaleza adn-dna.net pueden recomendar, en el apartado de comentarios de este post, otras informaciones relacionadas con el Dia de Darwin que podran ser incorporadas al aula virtual adn-dna.net.

Termini per publicar comentaris diumenge 22 de febrer de 2015 a les 22:00h 
 
Se puede suscribir por email, en el lateral derecho de este blog, para recibir los posts publicados y las actualizaciones del aula virtual de ciencias de la naturaleza adn-dna.net. Tambien puede suscribirse a al canal de YouTube:  adn-dna.net .

Nota: Para comentar este post se recomienda seguir las instrucciones indicadas  en el post 341 de este blog adn-dna.

dilluns, 9 de febrer del 2015

425 - Dia Mundial contra el Cáncer - 2015

Con motivo del Día Mundial del Cáncer, la Asociación Española Contra el Cáncer (aecc) ha elaborado un estudio en el que se aborda la situación de los cuidados paliativos en España. Este análisis realizado por el “Observatorio del Cáncer aecc” y que lleva por título Informe de la situación actual en cuidados paliativos, desprende un primer dato preocupante: tan sólo un 50% aproximadamente de los pacientes tuvo acceso a los cuidados paliativos cuando los precisaron.

En el seguiente vídeo podemos ver el desarrolo del IV Foro Contra el Cáncer, organizado por aecc, bajo el título:

"Cáncer: Tratamientos y cuidados para todos y en todos los momentos de la enfermedad".

El aula virtual adn-dna.net 2.7, incorpora dos entrevistas relacionadas con la investigación y terapia contra el cáncer , en:

Categoria: VOCACIÓ CIENTÍFICA
Curs VC01 - Vocació científica-1
Tema - 4 Científiques i científics
Recursos:
12 - Entrevista a Joan Massagé
13 - Entrevista a Josep Baselga


Los lectores de los blogs: adn-dna, biologia i naturalesa , canal adn-dna.net a YouTube y los usuarios del aula virtual de ciencias de la naturaleza adn-dna.net pueden recomendar, en el apartado de comentarios de este post, otras informaciones relacionadas con el Dia Mundial contra el Cáncer 2015 que podran ser incorporadas al aula virtual.
 
Se puede suscribir por email, en el lateral derecho de este blog, para recibir los posts publicados y las actualizaciones del aula virtual de ciencias de la naturaleza adn-dna.net. Tambien puede suscribirse a al canal de YouTube:  adn-dna.net .

Nota: Para comentar este post se recomienda seguir las instrucciones indicadas  en el post 341 de este blog adn-dna.